Min kæreste fik Græsk (Polyamory)
Erotiske noveller skrevet af  Cary

Udgivet: 15-05-2024 00:01:01 - Gennemsnit: 5  Udskriv
Kategori(er): Voyeurisme | Almindelig sex | Polyamory | Oralsex
Antal tegn:6067
Del

Der var som sagt ikke mange turister på øen midt i september, men vi havde da dagen før mødt et par unge danske fyre, der var på rygsæktur og boede på den lille campingplads.

Vi gik ned til stranden om formiddagen, hvor vi mødte de to fyre, der var omkring de tyve. De skulle hjem med færgen næste dag, der var trods alt for stille på vores lille ø.

Efter at have fået en ordentlig gang pik af både grækeren og mig de andre dage, var hun lidt forandret. Hun virkede mere opstemt, ligefrem og også mere fræk.

Hun kom i snak med de to unge fyre ved strandkanten og efter lidt tid gik de i vandet sammen. Der blevet grinet og de var lidt tætte, syntes jeg. Bagefter fortalte hun mig at den mest frække af dem, havde taget hende på røven under vandet og da hun viste tegn på at kunne lide det, tog han hånden ind under bikinitrussen og pillede ved hendes fisse.
Så trak han ud i sine badebukser og viste sin halv stive pik til hende og havde spurgt om hun havde lyst til at gå med ham og hans kammerat op i deres telt og kneppe.
Hun havde ikke tøvet men sagt "ja selvfølgelig" og jeg fik kun et smil og et " jeg smutter lige, vi ses" da hun gik med fyrene.

Jeg lå lidt der og var lidt underligt til mode, men også lidt liderlig og med halv stiv pik i mine shorts. Jeg kiggede bag ud og så lige, at de smuttede ind i et halv stort spidstelt, de havde sat op under et træ ca 50 m fra stranden.
Efter en 4 - 5 minutter måtte jeg simpelthen følge efter og se hvad der skete.

Det var det eneste telt i det område og da jeg var få meter fra det, kunne jeg høre min kæreste stønne derinde. Åååhhh ja, nu fik hun pik. Jeg listede hen til teltet, kiggede mig omkring, der var ikke et øje.

De havde haft travlt så med at komme ind i teltet og kneppe min kæreste, at de havde ikke lynet teltdugen. Så jeg gik stille hen og satte mig på knæ og lettede på teltdugen og kiggede lige ind i min kærestes fisse, der fik en stor pik banket op i sig, mens hun lå på siden og med røven mod ham.
Han hev op i hendes ben, så jeg havde en skøn udsigt til hendes våde, behårede fisse. Hun stoppede med at stønne idet hun fik den anden fyrs pik ind i munden og hun var så liderlig at hun suttede løs som jeg aldrig havde set før.

Hold da op! Min pik var jern hård og jeg havde lyst til at krybe ind i teltet til dem. Havde lyst til at slikke hendes fisse, mens hun fik banket den store pik op i sig. Men jeg var også tilbageholdende og vidste godt jeg ikke kunne sidde her og lure, så jeg lod teltdugen falde og luskede tilbage til stranden og tog en ordentlig svømmer.

Senere kom først den ene fyr tilbage til stranden og gik direkte i vandet og et stykke tid senere den anden og så min kæreste med et stort smil og en stor våd plet i hendes bikinitrusse.

Hun lagde sig ned ved siden af mig og kyssede mig og fik min hånd ned i trussen. Det var vildt frækt, for fissen var sjask våd af de to fyres sperm.
"Åååh det var lækkert, det var fandme et par dejlige pikke" smilede hun og rejste sig og vi gik begge i vandet.

Da vi gik hjem til frokost og tog en lille bruser i vores badehus, stod min pik lige ud i luften klar til sex, men hun smilede og gav den et slag med hånden. "Gem du bare din lille tissemand væk igen, der skal sikkert ske nogen spændende senere."
Okay og jeg har 15 cm og en pæn tyk pik, men jeg tog imod hånen og glædede mig så til senere.

Efter frokost og en køretur på øen, kom vi hjem igen ved 6 tiden og gik under bruseren. Jeg var straks liderlig ved at se hende nøgen, men efter at have suttet hendes bryster lidt, skubbede hun mig ned imellem benene og spredte sine skamlæber. "Kom så vis du kan noget med tungen." Jeg slikkede løs i hendes dejlige våde gennem kneppede fisse og jeg slikkede vildere og vildere efterhånden som hun kom med frække fortællinger om de to dejlige pikke, hun havde fået tidligere og især den enes kæmpe store ladning sperm, der havde løbet ned af hendes lår.
Jeg var vild med billederne for mine øjne og hun fik da også en dejlig orgasme af min tunge.

Jeg var ved at sprænges af liderlighed og ville bare sprøjte min sperm ud, men hun sagde jeg bare, at skulle vente og pakke tissemanden ind igen.

En halv time senere, mens vi fik et glas vin, kom grækeren med et stort smil og min kæreste var hurtigt til at tungekysse ham og tog ham med over i det kølige soverum.

Jeg listede efter og så dem allerede nøgne og i gang med at kysse og kramme og hun havde godt fat i hans stive pik.

Jeg fik smidt mit tøj, mens hun fik ham ned på sengen og slikkede hans pik. Han stønnede vildt af lyst og snart væltede han hende om på ryggen og fik pikken op i hendes sjask våde fisse og så kneppede han bare løs, mens jeg forsigtigt legede med min stive pik og nød deres stønnen og liderlighed. Håbede snart det var min tur.

Snart kom det store støn. Han masede pikken op i hende og skød spermen op i fissen. Nu var det mig der stønnede af liderlighed, mens de pustede ud.
Han rejste sig kort efter og smilede: "Your turn." Jeg var hurtigt henne ved hende, mens han tog tøjet på og gik. Jeg slikkede hendes svedige bryster og skulle lige til at stikke pikken op i hende, da hun skubbede mit hoved ned imellem benene.

"Slik min fisse ren først!" kommanderede hun. Jeg var overrumplet, men jo også vildt liderlig, så jeg slikkede hendes spermfyldte fisse alt jeg kunne, mens hun stønnede og kom med frække ord som: "Ja tag det hele. Slik også der."

Smagen af sperm i munden gjorde mig endnu mere liderlig. Jeg slikkede hende helt ren, også ned mellem det øverste af balderne. Endelig kom det fra hende: "Knep mig så gi´ mig din pik!" Jeg var hurtigt over hende og fik efter få minutter en vild skøn udløsning og var derefter helt og totalt udmattet.

Sikken en dag! Jeg havde knap fantasi til at forestille mig, hvad der kunne ske i morgen...

Erotiske noveller skrevet af  Cary

Del

Påskønnelse
Her kan du, også Anonyme læsere, give en lille ting til forfatteren af historien, for at vise din påskønnelse.

(11)

3 * = Ok historie
2 * = Under middel historie
1 * = Dårlig historie

For at kunne stemme, skal du oprette dig som bruger.

husvenmb(m) 16-05-2024 07:52
lækkert

TheDane60(m) 15-05-2024 23:40
Jeg har ikke været i Grækenland, men min kone har været flere gange i Grækenland før vi mødte hinanden.
Fyrene var så søde siger hun…

dkjeld(M) 15-05-2024 17:25

pet(m) 15-05-2024 05:58
God

VoksenSlik(m) 20-04-2024 21:03
Uha, jeg har aldrig været i Grækenland...

Her ses læsernes bedømmelse af historien